۱ پاسخ

من خوردم برای اینکه چاق نشم میرفتم پیاده روی شبی نیم ساعت ، وانیلی روزی دوبار یکی صبح یکی قبل شام با شیر قاطی میکردم ، دقیقا یادم نیست چند کیلو اضافه کرد ولی چون کم وزن بود خیلی خوب شده بود وزنش دوماه می‌خوردم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لنا🎀🧸 مامان لنا🎀🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری