۷ پاسخ

وزن بچه ها هرکدوم ۲۳۰۰ بود
درصورتی ک بعضیا بچه هاشون یکی هم هست ۲۵۰۰ بدنیا میان

بعد بیشتر لیدی میل طعم موز رو وزن دهی تاثیر بیشتر داره

من خواهرشوهرم از ماه ۶ یا ۷ خورد
دوقلو باردار بود
وزن بچه هاش خوب بود تو ۸ ماهگی زایمان زودرس شد ولی خیلی خوب بود
خودش نه چاق نشده بود فقط شکمش دیگه چاق بود بخاطر بارداری

من خوردم از 30 هفته دکترم دادم یه هفته خوردم وزن بچه 600گرم اضافه شد

من تا الان ۴ تا قوطی خوردم
هر روز دوپیمان یه استکان بعدِ ناهار
از ۱۸ هفته تا ۲۰ هفته واسه یبوست میخوردم الانم برایِ وزن جنین
تا الانم ۲ کیلو اضاف کردم
لیدی میل روزی یبار وزن مادر رو زیاد نمیکنه
ولی اگه دو سه بار در روز بخوری میترکی 😂
بعد لیدی میل اشتها آور نیست فقط کمک میکنه مواد مغزی که مادر نمیخوره با لیدی میل جبران بشه
مثلا من از اول بارداری تا ۳ ماه تونستم آجیل تنقلات بخورم ولی بعد سه ماه دوم اصلا نتونستم میل ب مغزیجات نداشتم حتی پسته بادام
لیدی میل بهترین گزینه واسه وزن جنین هستش حتما استفاده کن

پودر لیدی برای چی خوبه دکتر نوشته بود ؟؟؟

من تا الان۳تا قوطی خوردم ولی نمیدونم تاثیر داشته یانه یکشنبع میرم سونو

سوال های مرتبط

مامان محمد رادمان مامان محمد رادمان روزهای ابتدایی تولد