۳ پاسخ

سلام نی نی های ک زود متولد میشن باید ببرن همه نیس

بیمارستان که به من گفتن بعدازیکماه ببر.
دیروز دکتر اطفال هم گفت ببر

۳ سالگی از بهداشت زنگ میزنن برای بینایی سنجی...
قبل اون توی دوران نوزادی فقط شنوایی سنجی دارن

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی