💖بوقت ۸ماهگی💖

البته با چند روز تاخیر عکس گذاشتم😁

تصویر
۳ پاسخ

ماشالله ب قلب خونه

سلام مامانای عزیز
کار ادیت و فوتوشاپ انجام میدم، هر کی دوست داشت از کوچولوش عکس آتلیه ای داشته باشه در خدمتم

ای جانم انشاالله بسلامتی باشه

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی
مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 ۱۴ ماهگی
مامان قندخونه🩷 مامان قندخونه🩷 ۱۷ ماهگی