نفخ هم طبیعیه 🥴🥴
کیا دارن

۹ پاسخ

نفخ چجوری شکمت هم بزرگ شده از نفخ باشه

اره بابا من ک کلا باددار شدم تا باردار

من یه جوری باد کردم انگار ۴ماهمه

مننننن

من.یکسره دستشویی ام

من هنوزم دارم لاکسی ژل میخورم بهترم

امپراطور بادها هستم در خدمتتون

منم دارمممم وای از دست این نفخخخ😫😫😫

من هنوزم دارم😂طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هشتم بارداری
مامان 🧸دیار🧸 مامان 🧸دیار🧸 ۴ ماهگی
مامان نازلی💓آرسین 💙 مامان نازلی💓آرسین 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسری💙دختری🩷 مامان پسری💙دختری🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری