خانما هفته های من کیا همش مثل من ضعف دارن 🥴🥴

۶ پاسخ

من یا میخابممم یا غذا میخورم خیلی دلم ضعف میکنه برا غذا

من خیلی خیلی

شما رفتی سونو تشکیل قلب؟!

منم خیلی گشنم میشه

من تو این هفته بقدری ضعف داشتم ک هرچی می‌خوردم نمیشد از ضعف حالم بد میشدش
الان خیلی کمتر شده اما بازم هستش
راهش غذا خوردن به دفعات زیاد و کم خوردن غذاست

من هر دوساعت دلم غذامیخاد

سوال های مرتبط

مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی