عادیه حالت تهوع من رفته؟

۶ پاسخ

اره خوشبحالت مال من هنوز نرفته بعضیا سر دوسه ماه کلا میره مث جاریم

برا منم رفته😁😁😁

اره بابا

شایدم برگرده منم اینطور بود الان 14هفتمه یکم بهترم

اره نکران نباش

آره عزیزم

سوال های مرتبط

فری فری قصد بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قندم مامان قندم هفته چهاردهم بارداری