۳ پاسخ

من روز سیزدهم رفتم کشیدم درد هم نداشت اصلا فقط گفت ده روز بعد سزارین باید میومدی بخیه بکشی یه موقع گوشت نگیره اذیت میشین

منکه جذبیه نمیدونم بخیه چیه😀

من چهارده روز بعد زایمانم کشیدم

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی