سلام خانوما شما هم بعد رابطه پشیمون میشین؟

۷ پاسخ

نکنی بهتره فکر کنین تو عقدین تا هیچ مشکلی برا نی نی پیش نیاد

من تو اقدام برا دومی وسطاش گاهی تو فکر میرم

دقیقا

خب عزیزم خودتو نگه دار
منم 1بار برام اینجوری شده دفعه قبل
الان از شوهرم جدا میخوابم
اگه اگه هم رابطه داشته باشم او فقط ارضا میشه نه من

نه چرا پشیمون من سر دخترم از اول ماه تااخر ماه رابطه داشتیم

ولی من دقیقا عین خودت میترسم

نه خوبه که کلی بعدش سبک میشم و‌استرسام کم میشه

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد