۳ پاسخ

من امروز ۲۹ هفته ام تمومه. میخام برم .. چون دهم نوبت دکترمه .

اکثرا میفرستن بیرون سونو های داخل مطب خیلی مجهز نیستن نسبت به بیرون ، دکتر من که اینو گفت

بعضی دکترا نمیفرستن
دکترم ب من گفت ۳۲ هفته بیا

سوال های مرتبط

مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی گولو 👼🏻 مامان نینی گولو 👼🏻 ۸ ماهگی