خانوما جواب آزمایش هفته ۱۷ اومد چطوره ب نظرتون

تصویر
۵ پاسخ

این ازمایش رو هفته چند واست نوشتن

خوبه الحمدالله

قند داری؟

بنظرم خوبه

اینم ادامش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماه بالام مامان ماه بالام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ناناااا مامان ناناااا هفته پانزدهم بارداری
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان هانا مامان هانا هفته نوزدهم بارداری
مامان مهدیار🩵 مامان مهدیار🩵 ۲ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ونهم بارداری