واکسن چهار ماهگی خر است

تصویر
۹ پاسخ

خیلی گرم پوشکندی بچه رو تب نکنه

خیلی تاپیک رو میخونم ک میگن واکسن نمی‌زنیم آدم میمونه بزنه یا نه

میگن هرچی پاهاشوتکون بده بهتره

پاهاشو میبندی بده ها
زور میزنه پاشو تکون بده نمیتونه جاش سفت میشه

الهی بگردم تروخدا تو این گرما بچه رو گرم نگیر بیشتر اذیت میشه بازش کن بزار پاهاش هوا بخوره

منم ۱۹ بایدبزنم

دوتا بود؟

کلا واکسن خر است
چهارماهگی ش مبارک 🥰

منم تو پروسه واكسن ٦ ماهگيم
امروز زده

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۹ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان آریشاه👑 مامان آریشاه👑 قصد بارداری