۱۰ پاسخ

پسر من از دو ماهگی به بعد شبا بیدار نشد واسه شیر ولی اگه بیدار هم میشد شیر شبشو قطع نمی‌کردم 😑 همین الآنم بعضی شبا نگران میشم میگم کاش بیدار بشه شیر بخوره 🥲

مامان فرشته آسمانی همه چیز کار داره 🥴

عزیزم.خاب شب باعث رشد بهتر بچه میشه واین شیر خوردن با خاب تداخل ایجادمیکنه ونمیزاره بچه بخاب عمیق بره
واسه همین میگن شیر شبو قط کن.چون بچه هرچقدر بزرگتربشه فهمیده تر میشه و جداکردنش واقعا سخته

چون دندون خراب میشه

دکتر دخترمن گفت اشتباهه تا ۱۸ماهکی باید بخورن من خودم شیر شبم تاسه سالگی میخوردم دندونام سیاه نشده خواهرم کلا شیرشب نمیخورده دندوناش سیاه

دکتر می‌گفت بچه بهتر می‌خوابه دندوناش خراب نمیش دیرتر انگار خراب میش و از نظر گوارش بهتر میش

دندونش خراب میشه

دندوناشو خراب میکنه

‌ . 🙄😶

چون ک هم باعث میشه دندونای بچه خراب شه هم اینکه هورمون های رشد متوقف میشه اگه قطع نکنی بعد از یک سالگی

سوال های مرتبط

مامان هلنا مامان هلنا ۱ سالگی
مامان آراز🧸🩵 مامان آراز🧸🩵 ۸ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی
مامان اسما🩷آنیسا مامان اسما🩷آنیسا ۸ ماهگی