مامانا واسه کیپ شدن بینی بچم با گلوش خس خس می‌کنه چی بدم خوبه؟

۳ پاسخ

قطره سدیم کلراید واسه بینی اگه خس خس موقع سرفه احساس می‌کنی خلط کنده میشه شربت آموکسی سیلین ۱۲۵

اول حتما ببر دکتر که گلوش و چک کنه شاید چرک کرده باشه
ولی برای بینی اش با قطره سدیم کلراید شستشو بده راه تنفسیش باز بشه

من یه اسپری بینی هر طرفش یه پاف میزنم کلاه سرش میدم سریع باز میشه

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری