خانما برای واکسن یکسالگی قطره میدین یاشربت؟

۵ پاسخ

من قطره دادم
خداروشکر تب نکرد

من دادم ولی گفتن نمیخواد چون اذیت نمیکنه

هیچکدام اصن نیاز نشد خدارو شکر

هیچکدوم

من شربت دادم

سوال های مرتبط