۶ پاسخ

رد پا ابی

چجوری بچه هاتون انقدر موهاشون بلنده ماشاالله 😭😭😭

منم دیدم انقد ذوق کردم🥰

عع کی نشون میده تلوزیون ما هم یکسره رو شبکه کارتون چرا ندیدم😬

تصویر

کارتن بخیال موهاشو ببین ماشالله چه بلند و خوشگل

من عاشق این‌کارتون‌بودم چقدر دلم‌میخاس برم‌تو نقاشی😅

سوال های مرتبط

مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان رقیه خاتون👩 مامان رقیه خاتون👩 ۴ سالگی
مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۳ سالگی