۸ پاسخ

الکی استرس نگیر ما باردارا تمام تلاشمونو میکنیم که دلیل پیدا کنیم استرس بکشیم .

دختر استرس الکی نگیر

سونو خیلی مهمه

توروخدااینقدرفکرای بدنکن

واسه من نرمال بود دکترم گفت با این سونو حتما سلفریتم خوبه که خداروشکر همه چیش خوب بود استرس نگیر الکی

سلفری یا آزمایش ؟؟؟

من با سونو رفتم پیش دکتر هنوز جواب سلفری نگرفته بودم همین سوالو پرسیدم گفت نه سونو عالیه اونم خوب خواهد بود خیالت راحت ،و خداروشکر همینم شد

خداروشکر سونو خوب بوده ازمایشم خوبه انشالله

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی