خانوم ها شیر خشک های یارانه ای وزن دهیش چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

دخترعمه م دوقلوداره.هرچی بگی شیرخشک عوض کرد.ازببلاک گرفته تا اپتامیل وحتی نان هم میداد.ولی بچه هاش همش نفخ میکردن وبالامیاوردن.ازوقتی ازاین شیرخشک یاراناییهامیده.بچه هاش خیلی آروم شدن.خیلی ازش راضیه.

از کجا تهیه میکنید اینارو.دونه ای چنده

عزیز،من از اینا میدم ب بچم میسازه بقیه شیرا بالا میارن این خوبه

من از یه نفر شنیدم میگه خیلی چربه وزندهیش بالاس

والا بچها جاری من ۳ قلو هستن دوتاشون وزنشون خوبه یکی کوچولوعه هر سه تاشونم از این شیر میخورن

ب درد نمیخورن من ک فروختمشون دوباره شیر میگرفتم براشون انگار داری تاید میدی ب بچت کف میکن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان آنیکا❤️ مامان آنیکا❤️ ۱۷ ماهگی
مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی
مامان یاس🩷 مامان یاس🩷 ۱۲ ماهگی