خب اینم از سونو این ماهم 🥺

تصویر
۴ پاسخ

دوتا امپول ازاد سازی بزن عزیزم ان شالله که حامله میشی

تنبلی هستش
اما فولیکول غالب هم داری میتونی اقدام کنی آن شاءالله که بتونی باردار بشی 😍 😊

خوبه گلم تنبلی داری ولی دوتا فولیکول غالب تو تخمدان راستت داری اقدام کن عزیز ان شاءالله بگیره

سلام گلم یکم تنبلی تخمدان داری اما خب فولیکول غالب هم داری ان شاالله که باردار میشی 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

سوال های مرتبط

Donya🍓❣️ Donya🍓❣️ قصد بارداری
مامان دختر وروجکم😍 مامان دختر وروجکم😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
Zahra Zahra قصد بارداری
پریسا پریسا قصد بارداری
مامان مهراد و تودلی مامان مهراد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری