خانما یک شربت خوب مگین برا وزن گیری دختر ۳سالش

۴ پاسخ

تخم بلدرچین

حالا شربت نمیدونم.ولی اون روز خونه فامیل یکی میگفت دکتر گفته نخودچی و شیر هم قد هم وزنو بالا میبره

من سانستول میدادم خوب بود براش ماشالله وزن خوب میگرفت

مولتی ویتامین زینک پلاس

سوال های مرتبط

مامان آرادعشقم😍 مامان آرادعشقم😍 ۴ سالگی
مامان رادین و آراد مامان رادین و آراد روزهای ابتدایی تولد