سلام خانوم ها آیا مقامت شریان خطرناکه؟

تصویر
۲ پاسخ

نه عزیزم چیزی نمیشه
منم روزانه دو تا آسپرین میخورم و مقاومت شریان دارم

نه عزیزم دکتر بهتون آسپرین میده کنترل میشه نگران نباش

سوال های مرتبط