از چن هفتگی باید ماما همراه گرفت؟
بخیتونو ماما همراه زد؟

۳ پاسخ

من ۳۶ هفته قرارداد بستم با ماما همرام آشنا شدم مشاوره میداد یکی دوبار برا معاینه پیشش رفتم و برا زایمان هم اومد و خیلی کمکم کرد ..
مامای من خانم جوادی بود تو هاشمی نزاد
09303030717

بمنم گفت ۳۷ هفتگی بیا قرارداد ببند
بعدشم گفت از ۳۵ هفته جلسه ای ۲۰۰ بیا یوگا بارداری
که دکترم گفت نرو فعلا لازم نیست استراحت نسبی ام

بستگی داره بمن گفت ۳۷ هفته بیا بخیه نمیزنم بچه رو نمیگیرم فقط ماساژ و ورزش و همراهی سه میلیون

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی