من ۳۶ هفته قرارداد بستم با ماما همرام آشنا شدم مشاوره میداد یکی دوبار برا معاینه پیشش رفتم و برا زایمان هم اومد و خیلی کمکم کرد ..
مامای من خانم جوادی بود تو هاشمی نزاد
09303030717
بمنم گفت ۳۷ هفتگی بیا قرارداد ببند
بعدشم گفت از ۳۵ هفته جلسه ای ۲۰۰ بیا یوگا بارداری
که دکترم گفت نرو فعلا لازم نیست استراحت نسبی ام
بستگی داره بمن گفت ۳۷ هفته بیا بخیه نمیزنم بچه رو نمیگیرم فقط ماساژ و ورزش و همراهی سه میلیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.