ویار زیتون کردم ☺️☺️☺️☺️☺️☺️

۵ پاسخ

من سر دخترم زیتون بانون پنیرمیخوردم اینقدرمزه میداد بهم ولی سراین اززیتون بدم میادخیلی

من خریدم امااصلادوست ندارم سرآیهان میخوردم الان کلاازترشی بدم اومده

وای عاشقشم زیتون شور🤤

بخور خیلی خوبه برای وزن گیری
من هر روز میخورم😋

چه ویار مقوی😋

سوال های مرتبط

مامان معجزه 2 مامان معجزه 2 هفته چهاردهم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری