۶ پاسخ

وای منم خسته شدم از بس هرماه باید برم برا تعویض اورینگ😑

مال من هیچوقت نشکست
ولی خدایی چ صبری داری هم بارداری هم ارتودنسی

وای ارتودنسی سخته اونم تو بارداری یا ابرفض چطوری میری دندون پزشکی من یادش میافتم سکته میکنم

من ماه اول بارداری کامپوزیتم شکست😐😐😐😐😐😐میخندم یدونم نداره😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ای وای

برامن با انار شکست🫣🥲

سوال های مرتبط

مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه ۷ ماهگی