۵ پاسخ

من تو هفته شیش بودم دوقطره خون رقیق با دو روز لکه بینی ضعیف داشتم چند روز شیاف گزاشتم خوب شد خداروشکر
ولی درد شکمی نداشتم

شیاف بذار استراحت کن رابطه نداشته باش آب ولرم با نشاسته بخور

من قهوه ای بود و هماتوم داشتم

شیاف بزار واستراحت کن

من امروز دیدم قرمز و صورتی

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ❈⋆🎀فاطمه🎀⋆❈ مامان ❈⋆🎀فاطمه🎀⋆❈ هفته بیست‌وسوم بارداری