اینو میتونم بخورم؟

تصویر
۵ پاسخ

بنظرم بدون مشورت دکتر نخور
منم سرماخورده بودم رفتم دوش گرفتم وبخور گرم حمام واسه ابریزش خوبه
اگه حساسیت داری که نمیدونم
ولی اگه سرماخوردی اینطوری کن

اره میتونی من هفته پیش سرماخورده بودم رفتم دکتر بهم از اینا هم داد برای آبریزش بینی

ناخناتو بگیر .
بچه دنیا بیاد اذیت میشها موقع زایمانت بگیر😁🙏🥺🩵

عزیزم تو دستهcهستش یعنی تاثیر داره رو جنین اگر ک دکترت نداده نخور

.......

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار ۹ ماهگی
مامان مهبد مامان مهبد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی