خانما قرصای شیر افزا خوبن ؟

۳ پاسخ

آره والا من قطره خوردم تاثیرنداشت قرصشو خوردم تاثیرداش واقعا

منم دکتر برام نوشت شاید یک هفته ای باشه ک مصرف میکنم بعد از اون موقع بچم ب درستی شیر نمیخوره ینی ربط داره ب قرصه😕

اره من لاکتاول میخورم

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۴ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان ایرِن💚🤍❤️ مامان ایرِن💚🤍❤️ ۱۲ ماهگی