خانما بعد سزارین چه قرصای باید بخوریم؟؟؟؟

۴ پاسخ

قرص اناهیل حتما بگیر برای جوش خوردن سریع بخیه ها تا ۴۰روز بخور

شیاف دیکلوفناک، آهن ویتامین دی، و انتی بیوتیک

دکتر برای من
شیاف دیکلوفناک
قرص جویدنی دایمتیکون
و هفت تا سفکسیم نوشته بود
.به همراه ده تا آمپول آنوکسا ضد انعقاد خون

مگه دکترت قرص های بعد عمل و ننوشته برات من یکشنبه عملم میکنه یه هفته قبل قرصهام و نوشت خریدیم آماده هست با خودمم میبرم بیمارستان

سوال های مرتبط