خانوما این چندقطرس برای نوزاد مناسبه یا بزرگه

تصویر
۷ پاسخ

اره منم اینوگرفتم

دو قطره از بدو تولد

اره ،به من فروشنده ۳قطره داد،چون من بچم شیرخودمومیخوادبخوره گاهی شیرخشک یااینکه شیرخودموبدوشم بریزم توش بدم،گفت ۳قطره ببر

۲قطرست.تازه ایقدم تنگه سرش من سر شیشه ۳ براش گرفتم

2قطرس منم ازین گرفتم

دو قطره زده

بالاعکس دوقطره کشیده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان آرتین کوچولو🐣 مامان آرتین کوچولو🐣 ۳ ماهگی
مامان رُهام🩵 مامان رُهام🩵 روزهای ابتدایی تولد