داروی رفلاکس چی استفادع میکنید؟

۳ پاسخ

کیدیزول، دومتیدون

فاموتیدین

عزیزم یه ظرفیت دیگه واسه ادیت دارم میخوای؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۷ ماهگی