۱۰ پاسخ

فاموتیدین امپرازول هیچی
الانم نکسیوم بازم شیر خوردنش درست نشد😓رفلاکس پنهان داره اعتصاب شیر کرده
خیلیییی کم شیر میخوره

من تا ۷ ماهگی هر قرص و دارویی دادم اثر نکرد تا اخر نکسیوم ۲۰ داد دکتر روزی یک چهارم قرص
اون خوب بود

شربت دست ساز که توش نکسیوم داشت

کیموبلاک البته باید با تجویز پزشک باشه

کیدزول

کیدیزول

امپرازول

کیدیزول

کیدیزول، شیرarببلاک

شروع غذای کمکی😀😀

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین🤗😍 مامان محمدحسین🤗😍 ۹ ماهگی