فاموتیدین امپرازول هیچی
الانم نکسیوم بازم شیر خوردنش درست نشد😓رفلاکس پنهان داره اعتصاب شیر کرده
خیلیییی کم شیر میخوره
من تا ۷ ماهگی هر قرص و دارویی دادم اثر نکرد تا اخر نکسیوم ۲۰ داد دکتر روزی یک چهارم قرص
اون خوب بود
شربت دست ساز که توش نکسیوم داشت
کیموبلاک البته باید با تجویز پزشک باشه
کیدزول
کیدیزول
امپرازول
کیدیزول
کیدیزول، شیرarببلاک
شروع غذای کمکی😀😀
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.