۵ پاسخ

نه خداراشکر برا بچه من سخت نبود

بچه تا بچه فرق داره ولی بچه من یکی پاش که دوتا آمپول خورد خیلی درد داشت تا دوسه روز

منم یکی ازدوقلوهام اصلا دردنداشت انگار اصلا نزده بود ولی اون یکی هیلی دردداشت وگریه میکرد

من براي دخترم ٤-٦ هردوش انگار اصلاواكسن نزدم خيلي راحت بود

بچه من دوشب تب کرد

سوال های مرتبط

مامان عامر کوچولو💙🍼 مامان عامر کوچولو💙🍼 ۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی