۴ پاسخ

ن عزيزم راحته منم خيلي استرس داشتم ولي اصلا سخت نبود نگران نباش🥲😍❤️

واکسن دوماهگی پسره من تب نکرد ولی خیلی درد داشت
واکسن ۴ ماهگی ولی بهتر بود

راحتتر از دوماهگیه ‌ دخترم خیلی کمتر گریه کرد

من امروز واکسن زدیم فعلا که خوبه و‌تبش زیاد بالا نرفته

سوال های مرتبط

مامان رستا👶🏻🥹❤️ مامان رستا👶🏻🥹❤️ ۴ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان نویان مامان مامان نویان ۱۶ ماهگی