۳ پاسخ

خصوصی بری که انجام میدن. دولتی ولی من میرم خیلی اذیت میکنن میگم نوبت بگیری صبح زودو ازین حرفا حالا اوژانسی رو نمیدونم

نه بری‌بیمارستان ازت میگیرن اگه دیدی گفتن برو دکتر اینا برو بخش اورژانس بگو دکتر اورژانس برات بنویسه

واسه خودم

سوال های مرتبط

مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان ارین ❤ عطرین مامان ارین ❤ عطرین هفته بیست‌وهشتم بارداری