۴ پاسخ

مث ماهایی ک خونه خودمون هستیم سخته برا کارای خودمون مث غذا درست کنیم ؟

واسه من اول پایین بود استراحت کردم انومالی رفت بالا

با استراحت میره بالا
تو هفتت هنوز کمه نگران نباش خودش میره با بچه بالا

من تو سونو انومالی بالا رفته بود ، حدود یک ماه و نیم استراحت مطلق بودم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وچهارم بارداری