سلام خوبین
خانما میتونم عناب بخورم ؟؟؟؟

۳ پاسخ

اره خیلی خوبه

۲تا۳تا در روز بیشتر نباید بخوری ضرر داره

ازچندهفته میشه عناب خورد؟

سوال های مرتبط

مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقاحسام👦🏻و تودلي🤰 مامان آقاحسام👦🏻و تودلي🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیرعباس👶🏻🌻 مامان امیرعباس👶🏻🌻 روزهای ابتدایی تولد