خانما تو سرماخوردگی انگور زرد بخوری اشکال داده

۶ پاسخ

انگور چون الرژی زاست بهتره نخوری چون علائمت رو تشدید میکنه مخصوصا خارش وسوزش گلو وگرفتگی بینی

نخوری بهتره انگور موقع سرماخوردگی خوب نیس

انگور و خربزه و ملون نخور

ن نخوری عزیزم گلوت روده هات عفونت میکنه خدانکرده

انگور کلا برای سرماخوردگی خوب نیس

یا امام هشتم🥺🥺🥺🥺😖😖😖😖

سوال های مرتبط

مامان ...... مامان ...... هفته بیست‌وششم بارداری