خانما چی بخوری واسه سرما خوردگی خوبه؟؟؟

۵ پاسخ

شلغم پخته و سوپ و آبجوش با چهارتخم و نشاسته و آب پرتقال هم زیاد بخور

جوشنده عناب با عسل

آب جوش عسل آبلیمو ترکیب کن ناشتا بخور
سوپ خیلی خووبه و شلغم

مایعات ، سوپ جو ، سوپ ماهیچه

مایعات فراوان
شلغم پخته
هویج پخته
ویتامین c مثل پرتقال و نارنگی

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان ...... مامان ...... هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری