خانما قرص سرماخوردگی ضرر داره بخوری

۵ پاسخ

منکه خوردم دکتر داد

دیگه نخور سرماخوردگی بزرگسالان خوب نی فقط استامینوفن ساده

من رفتم دکتر بهم داد قرص رو خوردم ضرر داره به نظرتون

آره نباید بخوری، دکتربرو

استامینفن ساده باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تیارام مامان تیارام روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری