چهارتخمی زیاد بخوری ضرر داره رو آب جوش

۳ پاسخ

روز پنجشنبه گلو درد داشتم یه چند باری دم کردم خوردم

من موقع سرماخوردگی چندبار خوردم

مامانم میگه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی