خانوما بستی خوردن ضرر داره اگ هر روز بخوری

۶ پاسخ

اگه قندتو چک کنی نه مشکلی نداره

من هرروز می‌خوردم حتی روزی دو سه تا
اول قندتو چک کن عزیزم

ان شا الله ، ممنون عزیزم لطف کردی

اگه قند نداری روزی یدونه اشکال نداره

بستنی در کل قند دارع

من که هر روز میخورممم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان شاهوين🩵🍼 مامان شاهوين🩵🍼 ۹ ماهگی
مامان پارلا و آریا مامان پارلا و آریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۶ ماهگی