خانوما میگم خوردن قهوه ضرر داره برامون
؟

۹ پاسخ

خیلی کم اشکال نداره
هرروز باشه خوب نیست
من خودم عااااشق قهوه‌ام ولی وقتی میخورم اون روز تکوناش کم میشه

سعی کن خیلی کم مصرف کنی. امکان اینکه بچه رفلاکس داشته باش هست.

من دکترم گفته از لحاظ علمی یه خانم باردار روزی یه شات میتونه اسپرسو بخوره ، با شیر مخلوط کنی که خیلیم بهتره ، اما اگه هر روز نباشه خیلی بهتره

من هفته ای یه شات کوچیک میخورم

چجوری سوال میپرسین منم میخوام سوال بذارم بلد نیستم

بهتره نخوری

هفته ای دوبار یه شات عیب نداره

بله بهتره نخوري عزيزم

باید کم استفاده کنیم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💕🌷🦄 مامان ماهلین💕🌷🦄 ۹ ماهگی
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی👶🏻 مامان فسقلی👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان شاهوين🩵🍼 مامان شاهوين🩵🍼 ۹ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۰ ماهگی
مامان شاهوين🩵🍼 مامان شاهوين🩵🍼 ۹ ماهگی