خانوما میگم خوردن زردآلو و دونه ش
ضرر داره؟ یان

۱۵ پاسخ

دونش میگن خوب نیست اصلا برای همه

یه روزرفتم بیرون قندم اومده بودپایین مغازه دارو سه دونادونه شست بهم داد
بعداومدم خونه بهم گفتن خوب نبود مرده م از استرس

دونه اش نخور عزیزم
ولی اگه معده درد نداری زرد الو خیلی خوبه

هسته اش نخورین خوب نیست اما خودش اتفاقا میگن خیلی هم مفیده برای بارداری

هسته ش ممنوعه

زرد آلو هم قندش بالاست هم انقباض میاره در کل کمتر مصرف بشه بهتره هستش هم خوب نیست

چرانخوره
چ ضرری دارع
اطلاع غلط میدین ب مردم😐
ویتامین a داره
کلسیم....

ن بابا مگه شما چقدر میخای در زمان بارداریت زرد الو وهسته ش بخوری که بد باشه .فصلش میاد میره

دونشو نخور

آره نخور

من روزی ۵ تا حداقل میخورم تخمشم میشکنم میخورم😑نمیدونم والا چرا باید ضرر داشته باشه اخه

من که نخوردم تو بارداری

واقعا؟ من یه مدت خیلی خوردم، هیچی نشدم ولی

هسته اشو نخور عزیزم خودش عیب نداره

درحد دوسه تا اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی👶🏻 مامان فسقلی👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی