خانوما میگم خوردن ترشک ضرر داره

۴ پاسخ

عزیزم اگه دوست داری ایدی روبیکاتو بده تا ادت کنم گروه مامانای ساروی

نه بابا خیالت تخت راحت بخور

نه اصلا دکتر من گفته شیرینی جات کم بخور حواست باشه ولی هرچقدر دوست داشتی ترشک بخور

هیچ چیزی به اندازه ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💕🌷🦄 مامان ماهلین💕🌷🦄 ۹ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان شاهوين🩵🍼 مامان شاهوين🩵🍼 ۹ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۰ ماهگی
مامان شاهوين🩵🍼 مامان شاهوين🩵🍼 ۹ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی