خانوما خوردن خاك شير ضرر داره؟

۷ پاسخ

به مقدار زیاد و مداوم آره
اما مثلا یکی دو تا لیوان شربت نه

میگن خاکشیر و تخم شربتی خوب نیست
من که از اول بارداریم نخوردم

بله دهانه رحم نرم‌میشه

آره دهانه رحم نرم میکنه

از هفته سی و شش به بعد میخورن که رحم نرم بشه باز بشه
یکبار اشکال نداره

اره ماه اخر باید بخوری دهانه رحم نرم میشه

خاکشیر شل کننده دهانه رحم

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان شاهوين🩵🍼 مامان شاهوين🩵🍼 ۹ ماهگی
مامان فندقم🧿🌱 مامان فندقم🧿🌱 ۴ ماهگی
مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی👶🏻 مامان فسقلی👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۶ ماهگی