خانوما خوردن انبه ضرر داره؟

۵ پاسخ

ن بابا بخور نوش جونت

نه من زیاد خوردم

ن بابا من زیاد خوردم

خیلی کم میتونی بخوری هم گرمه هم ماما گفت قند بالایی داره

نه چ ضرری خیلیم خوبه برای وزنگیری هم عالیه
ولی زیاده روی نشه

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۰ ماهگی
مامان شاهوين🩵🍼 مامان شاهوين🩵🍼 ۹ ماهگی
مامان فسقلی👶🏻 مامان فسقلی👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی