منکه زیاد دوس دارم ۲بارایناخوردم هرچقدرمیوه تازه بخوری برای بچه خوبه
نه خیلیم خوبه فقط قند بالایی داره بخور زیاده رویی نکن
شاید داخل هفته خای بالا اشکال نداشته باشه
من چند باری این اوایل خوردم مگه ضرر داره؟؟؟
عزیزم بهترین میوه تو این فصل برای رشد جنین باید بگم انبه هست بخصوص که میوه ها همشون طبعشون بسیار سرده و بدن باید تعادل داشته باشه نسبت به سردی گرمی و باور غلطی هست که میگن فلان چیز گرمه نخورید باید بگم هرچیزی به اندازه خیلی هم عالیه ، زیاده روی در هرچیزی بده و خطرناکه چه باردار باشی چه نباشی ولی الان باید دقتمون بیشتر باشه ، با خیال راحت بخور نووووش جون خودت و نینی جون😍😍😍 ولی توی همه خوراکیا اندازه و تعادل رو نگه دار الان🙏🏻
عالیه
در مورد زردی اطلاعی ندارم ولی میدونم ب شدت انتی اکسیدان داره و ب نی نی وزن میده
من اگ روزی دوتا نخورم روزم شب نمیشه
نه بخور
نه عزیزم بخور من شر اولی خوردم هیچی نشد سر اینم میخورم ماه اخر نخوز فقط بخاطره گرمیش ماه اخر گرمی جات هرچی نخوری بهتره
من هفته پیش خوردم به شدت گلوم خارش گرفت و به سرفه افتادم در صورتی که قبل حاملگی اصلا اینطور نبودم و زیاد میخوردم ولی این سری اصلا نتونستم بخورم رودهام اومد تو دهنم بس که سرفه کردن🤣
عزیزماگر زیاده روی نکنی هیچ چیزی مضر نیست
نه ولی زیادروی نکن
منک یکم خوردم چند بار ان شالله ک مشکل نشه
قندش بالاس عزیزم زیاد نخور
چون خیلی گرمه بخاطر بچه ک زردی نگیره میگن نخورید
نه بابا
گرمی هست میگن نباید بخوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.