انبه میوه فروشی بزرگ اول خیابون فلسطین داره ولی زرد نبود
انبه یک ماه دیگه میاد من ک تابستون تو بارداری میخوردم مشکلی هم پیش نیومد بخور نوش جونت
انبه تو اردیبهشت میاد
من یه دونه یخ زده تو فریزر داشتم همین الان با شیر خوردمش
چه جالب که الان تاپیک شمارو دیدم 😵💫
همیشه تابستون فریز کن
وایییی گفتی منم دلم خواست🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
عزیزم کم کم اومده دیگه ولی خیلی گرونه فکر کنم منم خیلی دلم میخواد نیست ولی
فعلامیخوای بستنی شوبخور
من از بهمن ماه دلم گوجه سبز میخواد هنوز نیومده
منم چند ماهه دلم میخواد ولی نیست
هعی من چقد تباهم از انبه بدم میاااد🤦🏻♀️😂
انبه هست تو بعضی میوه فروشی ها، من هفته پیش جای خونمون دیدم کیلویی ۹۷۰هزارتومن😅
حالا من بدبخت گیلاس هوس کردم نیسسسسس
عزیززززم
هنوز کم کم یک ماه بیشتر مونده تا انبه رسیده بیاد … کاش نزدیک بودی فریز شده داشتم
انبه پاییز زمستون هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.