خانما برا سرماخوردگی چی خوبه یهویی خیلی شدید سرما خوردم

۴ پاسخ

منم سرما خوردم لیمو شیرین و سوپ خوردم خیلی بهترم

منم چند روز پیش سوزش گلو و آبریزش بینی گرفتم دکترم بهم آموکسی سیلینن داد

آب جوش و آبلیمو
سوپ داخلش مقداری هویج رنده کن و شلغم بریز داخلش.....یا شغلم همینجوری آب پز کن نمک بزن بخور.....آب نمک قرقره کن
اگه تب داری تو لگن آب و نمک بریز و پاهاتو بزار داخلش و از آبه هی بریز رو پاهات
ویکس هم من خریدم میزدم ب دماغم و پیشونیم

آب‌جوش با عسل و لیمو بخور

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی