منم سرما خوردم لیمو شیرین و سوپ خوردم خیلی بهترم
منم چند روز پیش سوزش گلو و آبریزش بینی گرفتم دکترم بهم آموکسی سیلینن داد
آب جوش و آبلیمو
سوپ داخلش مقداری هویج رنده کن و شلغم بریز داخلش.....یا شغلم همینجوری آب پز کن نمک بزن بخور.....آب نمک قرقره کن
اگه تب داری تو لگن آب و نمک بریز و پاهاتو بزار داخلش و از آبه هی بریز رو پاهات
ویکس هم من خریدم میزدم ب دماغم و پیشونیم
آبجوش با عسل و لیمو بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.