خانما قرص آسپرین چه موقع بخوری خوبه؟

۹ پاسخ

دکتر ب من گفت شب قبل خواب

۲ساعت بد ناهار

من بعد صبحونه روزی یدونه بعد قرص مولتی ویتامین

شب بعد شام

منم شب بعد از شام

من ۲ ساعت بعد ناهار میخورم اخه شب انوکسا میزنم ولی بعد شام خوبه بخوری

من شبا گفته بخورم

شب قبل خواب

من ظهر بعد ناهارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری